Το τραγούδι σήμερα πού βαδίζει;
Μοιάζει να έχει χάσει τον προσανατολισμό του... Θα σου απαντήσω απλά: Ένας λαός που τραγουδούσε, μιλάει για τα λεφτά... Γιατί οι άνθρωποι της μουσικής εμμένουν στα καψουροτράγουδα, τα τσιφτετέλια και δεν εκφράζουν με τραγούδια την αγανάκτηση του κόσμου; Δεν με πειράζει. Ο Μακρόπουλος είναι πιο σοβαρός με το «12 και ένα» από πολλή εντεχνοβαρετίλα. Έπειτα, νομίζετε ότι το τσιφτετέλι δεν περνάει κρίση; Την περνάει και είναι τεράστια. Ούτε καλό καψουροτράγουδο έχουμε. Έχουμε μείνει στο μοντέλο της δεκαετίας. Αλλά και τα Μέσα από την πλευρά τους έχουν κάνει μεγάλη ζημιά.
Στην ίδια συνέντευξη μίλησε και για τα σχέδιά του:
Μοιάζει να έχει χάσει τον προσανατολισμό του... Θα σου απαντήσω απλά: Ένας λαός που τραγουδούσε, μιλάει για τα λεφτά... Γιατί οι άνθρωποι της μουσικής εμμένουν στα καψουροτράγουδα, τα τσιφτετέλια και δεν εκφράζουν με τραγούδια την αγανάκτηση του κόσμου; Δεν με πειράζει. Ο Μακρόπουλος είναι πιο σοβαρός με το «12 και ένα» από πολλή εντεχνοβαρετίλα. Έπειτα, νομίζετε ότι το τσιφτετέλι δεν περνάει κρίση; Την περνάει και είναι τεράστια. Ούτε καλό καψουροτράγουδο έχουμε. Έχουμε μείνει στο μοντέλο της δεκαετίας. Αλλά και τα Μέσα από την πλευρά τους έχουν κάνει μεγάλη ζημιά.
Στην ίδια συνέντευξη μίλησε και για τα σχέδιά του:
«Από του χρόνου επιστρέφω εκεί που ήμουν πριν τα 40 μου, μπάκστεϊτζ, μακριά από τα φώτα, εκεί που με ανακάλυψε η Άλκηστις. Στη σύνθεση. Δεν θα πεθάνω στη σκηνή. Αυτό που με ενδιαφέρει είναι η Σπείρα Σπείρα να επιβιώσει εθελουσίως ανοίγοντας συνέχεια της δυνατότητές της, με την καθοδήγησή μου, αφού τα 'χουμε βρει».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου