Τη χρονιά που έφυγε ο «Κόλλιας» (είχε γεννηθεί το 1910), άρχισε η περιπέτεια της μελοποίησής του. Με πρώτο ποίημα το «Mal du depart», που ο Καββαδίας αφιέρωσε στην αδερφή του Ζένια, από το «Μαραμπού» του ’33. Και με πρώτο συνθέτη, το Γιάννη Σπανό. Στον ιστορικό του δίσκο «Τρίτη Ανθολογία».
«Θα μείνω πάντα ιδανικός
κι ανάξιος εραστής
των μακρυσμένων ταξιδιών
και των γαλάζιων πόντων,
και θα πεθάνω μια βραδιά,
σαν όλες τις βραδιές,
χωρίς να σχίσω
τη θολή γραμμή των οριζόντων…».
Τον «Ιδανικό κι ανάξιο εραστή» τραγούδησε ο Κώστας Καράλης*, που ο Γιάννης Σπανός για τις ανάγκες της «Τρίτης Ανθολογίας» του -από κιθαρίστα- τον έχρισε τραγουδιστή…
Η γυναικεία φωνή του δίσκου ήταν η Αρλέτα, που τραγούδησε κι αυτή Καββαδία, αρκετά χρόνια αργότερα… Στο δίσκο «Περίπου» του ’84, σε μελοποίηση από το Λάκη -με τα ψηλά ρεβέρ- Παπαδόπουλο.
*Υπάρχει και μια σύγχρονη ηχογράφηση του τραγουδιού από το Γιάννη Μαθέ στο cd του «Ανάσα της ζωής μου γίνε».
«Θα μείνω πάντα ιδανικός
κι ανάξιος εραστής
των μακρυσμένων ταξιδιών
και των γαλάζιων πόντων,
και θα πεθάνω μια βραδιά,
σαν όλες τις βραδιές,
χωρίς να σχίσω
τη θολή γραμμή των οριζόντων…».
Τον «Ιδανικό κι ανάξιο εραστή» τραγούδησε ο Κώστας Καράλης*, που ο Γιάννης Σπανός για τις ανάγκες της «Τρίτης Ανθολογίας» του -από κιθαρίστα- τον έχρισε τραγουδιστή…
Η γυναικεία φωνή του δίσκου ήταν η Αρλέτα, που τραγούδησε κι αυτή Καββαδία, αρκετά χρόνια αργότερα… Στο δίσκο «Περίπου» του ’84, σε μελοποίηση από το Λάκη -με τα ψηλά ρεβέρ- Παπαδόπουλο.
*Υπάρχει και μια σύγχρονη ηχογράφηση του τραγουδιού από το Γιάννη Μαθέ στο cd του «Ανάσα της ζωής μου γίνε».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου